writeaboutsaade.blogg.se

En blogg om Eric Saade, med Eric Saade

Cover Girl: Kapitel 4

Kategori: Cover Girl

 
- Så ska det låta, vi börjar på Fredag, så du är ledig ett tag nu, sa han och reste sej upp.
- Juste ja, en utav dina bilder kommer hamna på framsidan av veckorevyn i nästa nummer.
- du skojar? sa jag chockad.
- nej, haha, de tyckte du var jätte snygg.
- oj, vad stort, får jag fråga, vilken artist är det som vi ska filma med?
- Eric Saade, svarade Jonas och gick.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eric Saade, det fanns nog inte mycket som jag Inte visste om honom. Moa hade vart ett fan i flera år. Herregud vad kul det ska bli att se hennes min när jag säger det.
Jag gick förbi ICA på vägen hem och när jag kom innanför dörren lagade jag mat och kollade några avsnitt av One Tree Hill. Klockan blev halv 1 och jag gick och la mej.
 
FREDAG:
Klockan ringde tidigt, fan va jag va trött. Jag kämpade mej upp och smet snabbt in i ducshen. När jag kom ut tog jag på mej gråa mjukisbyxor och ett svart linne, eftersom att det var en musikvideo vi skulle spela in antog jag att jag skulle få nya kläder där. Jag åt en snabb frukost innan jag gick till studion vi hade vart i när vi tog de andra bilderna. Jag gick förbi en kiosk och köpte nya numret av veckorevyn, satan vilken bra bild det blev, jag stog och beundrade mej själv på framsidan, haha hur mycket ego kan man bli? Men det kändes stort. Jag gick vidare.
 
Erics perspektiv:
Jag tog bilen till studion vi skulle filma i, det var alldeles för tidigt. Jag var tvungen att vara där tidigas för att gå igenom hur jag ville ha det osv. Jag klev ur och gick med snabba steg in.
- God morgon Eric, sa Jonas och gav mej en snabb kram.
- God morgon, svarade jag och satte mej ner.
På bordet framför mej fanns vatten och kanelbullar, som alltid när man var nära Jonas, han älskade det. Vatten och kanelbullar, en sjuk kombination. Han hade gått för att fixa något med kamerasnubbarna och Edin som också skulle vara med satte sej i den andra fåtöljen.
- Oh, kolla vad snygg, sa han och pekade på tidningen som låg på bordet.
- Mhm, svarade jag och tog upp den.
- En sån tjej hade inte vart helt fel, lade jag till och skrattade.
- inte direkt, svarade Edin och Jonas kom tillbaka.
- Är hon snygg? frågade Jonas och log.
- Väldigt, svarade jag och Edin på samma gång.
- Hon heter Matilda, hon ska vara med i videon, sa Jonas och tog en kanelbulle.
Jag kollade upp på Edin som flinade.
- Lyckodag, mumlade jag och Edin gav ifrån sej ett tyst skratt.
*
Vi hade fixat iordning allt och jag gick för att byta om, när jag kom ut stötte jag ihop med tjejen från tidningen.
- Hej, sa jag och log.
- Hej, svarade hon.
jag ströckte fram handen.
- Eric, sa jag snabbt.
hon log.
- Matilda, svarade hon.
Fan va snygg hon var.
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kort med gott :D Kapitel 4, tycker det går långsamt men jag vet inte, :D
/Rebecca

Kommentarer

  • Nadja säger:

    Super fucking bra!!!

    2013-12-04 | 18:15:51

Kommentera inlägget här: