writeaboutsaade.blogg.se

En blogg om Eric Saade, med Eric Saade

MARCHING (DEL 8)

Kategori: Marching (in the name of love)

Klockan var ju tre på natten, inte en chans att Nora skulle vara vaken nu, och jag ville inte väcka henne heller.

Fan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jag la väskan på golvet och tog fram mobilen. Jag letade fram Nora i kontaktlistan och ringde.

”- Nora” svarade hon trött.

”- hej älskling, jo ehm, skulle du kunna öppnade dörren?”

Hon skrattade.

”- kommer du inte in?”

”- nej, haha”

”- jag kommer”

Hon la på och en liten stund senare gick låset upp och Nora buttade upp dörren.

-          Hej, sa hon och flinade.

-          Hej, svarade jag och log mot henne.

-          Jag har saknat dej, sa hon och försökte vara allvarlig.

-          Jag har saknat dej mer och det är inte kul, sa jag och klev in.

-          Inte? Hon ställde mej nära mej och vi kysstes länge och passionerat.

-          Verkligen inte, sa jag och kysste henne igen.

Jag tog av mej skorna och la väskan på sovrumsgolvet.

Nora var på väg till andra sidan av sängen när jag ställde mej framför henne och blockerade vägen.

-          Akta, sa hon och flinade.

-          Nej, svarade jag och kysste henne.

Jag tog min hand innanför hennes tröja och vi fortsatte kyssas, vi backade till sängen där vi la oss ner och fortsatte.

Vi hjälpte varandra av med kläderna och vi hade sex.

 

NÄSTA MORGON NORA’S PERSPEKTIV:

Jag vaknade och vände mej om mot Eric som fortfarande sov. Han höll sin arm runt min rygg och jag pussade honom på kinden.

Jag låg kvar en stund och försökte somna om. Det gick inte så bra så jag gick upp istället.

Jag tog på mej ett av Eric’s linnen och gick ut i köket och satte på datorn.

Jag kollade runt lite på nätet och beställde skorna som jag velat ha ett bra tag nu.

Jeffery campellskorna som jag bara hade tänkt att köpa men inte gjort det. Men nu var dom beställda.

Jag sköt ut stolen och började göra frukost. Det fick bli pannkakor eftersom att klockan var halv tolv och det blir som en lunch på samma gång.

Efter en liten stund kände jag ett par armar runt mej och jag vände mej om mot Eric.

-          Hej, sa han men hes morgonröst.

-          Hej, svarade jag och kysste honom.

-          Vad gör du?

-          Pannkakor, svarade jag och vände mej om igen.

-          Gott, svarade han och kysste mej i nacken.

-          Mm.

Vi satte oss och åt när pannkakorna var klara.

*

Vi hade ätit upp och gjort oss klara för en dag på stan. Eftersom att Eric var ledig idag så bestämde vi oss för att hitta på något.

-          Är du färdig? Eric ropade från hallen.

-          Ja, svarade jag glatt.

-          Det sa du för tio minuter sen också, svarade han och skrattade.

-          Men jag är klar, sa jag och kom ut från toaletten.

-          Wow, sa han och visslade.

-          Lägg av, sa jag och tog på mej skorna.

-          Haha med vad? Frågade han och jag ställde mej riktigt upp.

Vi kysstes länge innan vi slutligen var klara för att gå ut.

Vi gick längst vägen och Eric tog min hand och kramade om den.

Jag kollade på honom och log.

-          Vad gör vi om någon ser? Jag kollade på honom i väntan på svar.

-          Ingenting, svarade han och stannade och kysste mej.

--------------------------------------------------------------------------------------------

inte så långt kapitel idag men :)

Hoppas ni gillar det! Kommentera <3

 

Tack för att ni läser bloggen!

//Rebecca

 

Kommentarer

  • Nadja säger:

    Aah älskar det!!

    2012-10-29 | 19:40:17
  • Emma säger:

    Riktigt riktigt bra skrivet!! :) Längtar efter nästa ;)

    2012-11-01 | 20:46:42
    Bloggadress: http://ssaadediary.blogspot.se

Kommentera inlägget här: